joi, 28 mai 2009

PACALA RELOADED

Asa ceva mai rar!!! Dar s-a intamplat in Romania. Probabil ca multi dintre voi ati vazut deja poza pe net sau ati primit-o pe e-mail. Dar nu m-am putut abtine sa nu o postez pe blog! Prostie mai mare nu am mai vazut! Cine o fii proiectantul? Cum poti sa te apuci sa construiesti o pasarela si apoi sa iti dai seama, ca nu poti sa o termini pentru ca stalpii ce sustin firele de alimentare pentru tren sunt mai inalti ca pasarela? Sunt curios ce solutie vor adopta in continuare constructorii/ proiectantii. Vor adanci terasamentul cu tot cu stalpi? Vorba prietenului meu Marius: frumoasa e tara in care traim! Pacat ca e locuita!

4 comentarii:

Marius spunea...

Daca vrei poze mai de aproape sau din alte unghiuri ... Fiind piperean prin locatia jobului pot sa-ti spun ca asteptam pasarela asta ca pe apa calda in vremuri trecute. Acu' stiu ca nu o sa mai curga apa calda p-aici in Pipera multa vreme ... Niste zevzeci !

B85CSP spunea...

Iti impartasesc curiozitatea vizavi de solutia reparatorie, dar sunt mai curioasa cine o sa raspunda administrativ si, de ce nu, penal, cine o sa suporte cheltuielile pentru refacerea lucrarilor. Punem pariu ca "Dorel"?

Mihail Bondoc spunea...

Intr-adevar mai vazusem poza respectica...a circulat intens si pe mail-uri si totusi nu pot sa ma abtin si sa nu spun si eu 2 civinte...

Intr-adevar este prostie in stare pura...indiferent de ceea ce au incercat niste nesimtiti sa spuna in zilele urmatoarea pe la TV. E pur si simplu prostie...

Ca si solutie tehnics (fara sa fiu vreun inginer in constructii) nu cred ca se pune problema ingroparii stalpilor sau, eventual a liniei (asa cum am mai auzit de pe la niste "experti")...aia in viitor a fost proiectata sa fie linie de mare viteza...for Christ sake este magistrala Bucuresti-Constanta... Probabil ca solutia va fi sa supra-inalte podul, iar asta inseamna cateva milioane de euro in plus. Dar ce mai conteaza? In autostrada Bechtel s-au bagat 700 mil euro pana acum fara sa fie livrat macar un metru de autostrada, asa ca nu ar fi cel mai exagerat caz din Romania - "The land of choice"

. spunea...

Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
Ea este competentă în următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* vrăji de bani
* vrăji de frumusețe
* Vrăji de noroc
* Vrăji de atracție sexuală
* Vrăji de vindecare a SIDA
* Vrăji de loterie
* Blestemele elimină imediat vrăjile
* Vrăji de protecție
* Vrăji de loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619