Cine spunea ca romanii nu au un har innascut in orice? Buna oara, tot romanu' se pricepe la fotbal, la masini si... la medicina. Unii insa, sunt mai inzestrati ca altii... Si... nu degeaba se spune ca reclama e sufletul comertului! Sigur ca exista si reversul: adica doar recama e de unele firme. Chiar denumirea firmei trebuie sa fie semnificativa: Lasermed - e clar ca acolo poti beneficia de tratamente laser... Sau lantul de magazine Profi - e clar ca acolo gasesti profesionisti care sa te serveasca si numai marfa pe spraneana. Dar mai exista si unii patroni care au un simt ciudat al reclamei. De exemplu, mini market-ul de pe Drumul Sarii a carei firma mi-a "sarit" in ochi cand ma intorceam putin obosit de pe meleaguri elene (condusesem cam 10 ore). Nici ca se putea un nume al magazinasului mai potrivit. Puteti sa va convingeti singuri privind poza alaturata!!! In concluzie sa traiesti ROMANE si simtul tau de intreprinzator de cartier!!!!
Cel mai important tighel al vietii
Acum 2 ani
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu